Jesteśmy tutaj, aby pomóc! W Funeda.pl priorytetem jest dla nas zadowolenie i satysfakcja naszych klientów. Jeśli masz pytania, potrzebujesz wsparcia lub chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach pośrednictwa finansowego, nasz zespół jest zawsze do Twojej dyspozycji.
Skorzystaj z maila poniżej dostępnego na tej stronie. W mailu zawrzyj swoje dane oraz opisz krótko, w czym możemy Ci pomóc, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
Zanim się z nami skontaktujesz, zachęcamy do odwiedzenia naszej sekcji FAQ, gdzie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych usług.
FAQ
Jak mogę złożyć wniosek na Funeda.pl?
Aby złożyć wniosek o pożyczkę, wystarczy odwiedzić naszą stronę główną https://funeda.pl/ i wypełnić formularz. Proces jest szybki i prosty – zajmie Ci to tylko kilka minut.
Jakie dokumenty są potrzebne do złożenia wniosku?
Do złożenia wniosku potrzebujesz danych z dowodu osobistego, numeru konta bankowego, danych kontaktowych oraz danych na temat zatrudnienia.
Czym jest Funeda.pl?
Funeda.pl to serwis internetowy, za pośrednictwem którego możesz wypełnić wniosek jednocześnie w ponad 20 różnych firmach pożyczkowych. Dzięki temu nawet jak masz niską zdolność lub wpisy w BIKu masz szansę na uzyskanie pożyczki za pośrednictwem naszej strony.
Kto może wnioskować o pożyczkę na Funeda.pl?
Aby złożyć wniosek musisz mieć ukończone 18 lat. Musisz także mieć ważny dowód osobisty, email oraz telefon kontaktowy. Musisz mieć także konto w banku oraz Polskie obywatelstwo i stałe źródło dochodów.
Dlaczego mogę wam zaufać?
Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży finansowej, a serwis Funeda obsłużył już ponad 100 tys. klientów. W swojej pracy staramy się nieustannie myśleć o naszych użytkownikach, tak żeby wspierać ich w realizacji ich potrzeb. Oprócz tego serwis korzysta z najwyższej jakości standardów w zakresie bezpieczeństwa oraz przetwarzania danych osobowych.
Chcę wypisać się z powiadomień marketingowych. Jak to zrobić?
Wyślij nam wiadomość na poniższego maila, w której podasz numer telefonu i adres email, na który dostaniesz powiadomienia marketingowe. Pamięta także że każda wiadomość od nas zawiera link do samodzielnego wypisania się z bazy i skasowania swoich danych.
Nie mogę złożyć wniosku – pojawia się błąd
Prześlij nam zrzut ekranu na iod@finelfperformance.com. Postaramy się pomóc!
Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Możesz skontaktować się z naszym zespołem za pomocą poniższego maila. Postaramy się odpowiedzieć na zapytanie tak szybko jak to będzie możliwe.